Vyhľadávanie

Prihlásiť sa

Zabudol som heslo

Som tu prvý krát a chcem sa zaregistrovať

Reklamácia

Poskytujeme Vám záruku na tovar v dĺžke 24 mesiacov. Uvedená doba sa nevzťahuje na výrobky, u ktorých je uvedená odlišná záručná doba.

V prípade odstrániteľnej vady tovaru môžete požadovať:

  • odstránenie chyby pri výrobku
  • výmenu chybného výrobku za výrobok bez závad
  • ak nie je možné vadu výrobku odstrániť alebo vymeniť, môžete požadovať primeranú zľavu z ceny výrobku

V prípade neodstrániteľnej vady tovaru môžete požadovať:

  • výměnu vadného výrobku za výrobek bez vad
  • přiměřenou slevu z kupní ceny
  • požádat o vrácení peněz

Reklamovaný tovar zašlite spolu s kópiou faktúry na adresu Dílynakotle s.r.o. .; Dubenec 134; 544 55. Pre urýchlenie reklamácie priložte krátky popis vady výrobku a informáciu aký spôsob nápravy požadujete. V prípade, že požadujete vrátenie peňazí, uveďte číslo účtu.

Ustanovenia zákona o odstúpení od zmluvy v lehote 14 dní však nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania zakúpeného tovaru. Spotrebiteľ v prípade využitia práva na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru, musí predávajúcemu do 14 dní od odstúpenia od zmluvy vydať všetko, čo na základe kúpnej zmluvy získal. Ku kúpnej cene môže predávajúci započítať svoje skutočne vynaložené náklady spojené s vrátením tovaru.

Každý náhradný diel od spoločnosti Dílynakotle s.r.o. je označený špeciálnou samolepkou, ktorú nemožno odstrániť. Ak bude reklamovaný tovar, ktorý nie je označené samolepkou, bude reklamácia vyhodnotená ako neplatná a tento čin bude braný ako pokus o podvodné konanie so všetkými vyplývajúcimi dôsledkami.

Podrobnejšie informácie Reklamačný poriadok:

Reklamačný poriadok pre spotrebiteľa

Reklamačný poriadok pre podnikateľov

Tu k stiahnutiu v PDF:

Reklamačný protokol
Formulár na odstúpenie od zmluvy